Det finns vissa fake rolex grupper av samlare

  

Det finns vissa fake rolex grupper av samlare

Det finns vissa rolex replica grupper av samlare som är mer entusiastiska än panerister. En nästan frimurarnas enklav av klocksamlargemenskapen, kunskapen och passionen för dessa entusiaster är något som inspirerar till vördnad. Och jag antar att Panerai Submersible Mike Horn Edition kommer att passa dem. Denna nya modell finns i två lite olika referenser: en obegränsad körning med grön Super-LumiNova (PAM00984) eller en 19-bitars begränsad körning med blå Super-LumiNova (PAM00985). De är gjorda för utforskaren och varumärkesambassadören Mike Horn. De har båda en intern rörelse med en anständig 72-timmars kraftreserv och tillräckligt med designförändringar för att hålla saker intressanta.

Jag är ett levande bevis på att det varken är möjligt att älska eller hata Panerai. Vissa modeller gör mig yr av spänning, som Panerai 1950 Sealand för Purdey Gunmakers, medan andra lämnar mig kall - Panerai Luminor Base 8 Days Acciaio, jag tittar på dig. Med några få undantag finns det inget jag inte gillar med det här stycket. Dess 47 mm foderdiameter är perfekt för märket; dess perfekt läsbara och fantastiskt utförda smörgås urtavla är en av de bästa i branschen; historien fake rolex bakom modellen och smärtan att implementera miljöstrategier i produktionsprocessen är inspirerad (och till synes äkta); och redesignen av den enkelriktade ramen påminner om min antikromatiska smak.

När det gäller dessa undantag: silkscreen på undersidan av safirglas är ett riktigt personligt grepp, eftersom det fokuserar min uppmärksamhet när jag tittar på urtavlan. Jag är inte heller ett stort fan av huvudbandstilen, även om jag respekterar Panerai för att ha provat något nytt med ett miljövänligt material. Det ersättande gummibandet skulle dock vara det för mig.

Detta är ett starkt erbjudande från ett varumärke som ibland kan begränsas av framgången för deras siluett. I grund och botten har båda versionerna av Panerai Submerisble Mike Horn-versionen karaktär. Det är helt klart Panerai, men det är också helt klart annorlunda. Jag föredrar mycket PAM00985 med den blå lumen, eftersom jag rolex kopia tycker att den har ett mer modernt utseende, vilket enligt min mening passar fallstorleken mycket bättre. Priserna för Panerai Submersible Mike Horn Edition-klockor är ännu inte bekräftade. Ta reda på mer om panerai.


FAKEROLEX.SE © | FAKE ROLEX,ROLEX REPLICA,ROLEX KOPIA,REPLIKA KLOCKOR,ROLEX KOPIOR,KLOCKOR KOPIOR

Populära inlägg i den här bloggen

Grand Seiko SBGA211 'Snowflake' är cool som is fake rolex

Vi presenterar Junghans Meister Chronoscope med guld och blått schema klockor kopior